כך תשמרי על עור תינוקך

אין אמא שלא תסכים שהדבר החשוב ביותר שאנו צריכים לעשות עבור הילדים שלנו הוא שמירה על הבריאות שלהם, וכאשר מדובר על בריאות תינוקות, המשימה חשובה ומורכבת פי כמה וכמה. בדיוק בגלל זה אימהות מקפידות על תזונה מגוונת מגיל צעיר, מקפידות לקחת את התינוק לבדיקות תקופתיות וממהרות לרופא בכל פעם שמשהו נראה לא תקין. עם זאת, נראה כי אימהות רבות שוכחות להקפיד לשמור כראוי על עור התינוק ואנו רוצים לחלוק כמה טיפים שיאפשרו גם לך לעשות זאת בצורה טובה.

הגנה מפני השמש

נכון, חשיפה מתונה ומבוקרת לשמש היא חשובה לאדם וגם לתינוקות, אך חשוב לזכור כי תינוקות הם רגישים הרבה יותר מאיתנו לשמש חזקה. מומלץ להימנע מחשיפה ישירה לאור השמש לפחות בשנה הראשונה וכשיוצאים מהבית כדאי לבלות בצל. מעבר לכך מומלץ להלביש בגדים ארוכים ולהשתמש בתכשירי הגנה מיוחדים לתינוקות.

למידע נוסף, הכנסו לאתר בפנטן

טיפול בעקיצות

גם התינוקות שלנו חשופים לעקיצות מחרקים טורדניים וגם כאן הטיפול הטוב ביותר הוא מניעה. כשיוצאים מהבית למקומות עם יתושים מומלץ להלביש בגד ארוך לתינוק ובמקרים של עקיצות מומלץ לחפש תכשירים טבעיים להקלה וכמובן לא להשתמש בגילאים הללו בתכשירים כמו אלתוש.

תפרחת חיתולים

אחת מבעיות העור הנפוצות ביותר אצל תינוקות היא תפרחת החיתולים. חשוב מאד להשתמש במשחת החתלה טובה, להחליף את החיתול של התינוק לעיתים קרובות, לשטוף את האיזור עם מים פושרים לאחר כל החלפה ולייבש היטב ולא להלביש לתינוק בגדים צמודים מדי מבדים לא נושמים.

קרם גוף לתינוקות

עורם של תינוקות נוטה להתייבש ולהיסדק במיוחד אחרי מקלחות וחשיפה למים. מומלץ לרכוש קרם גוף איכותי לתינוקות ולמרוח אותם לאחר כל מקלחת לשמירה מקסימלית על עורם. בהצלחה!

למידע נוסף, הכנסו לאתר בפנטן

דקלה לוי – לינקדין

דקלה לוי – מייסדת, בעלים ומנכ"לית, DLVS – חברת ייעוץ למערכות מתח נמוך .