יוליה גל – הבעלים של רשת יוליה

יוליה גל היא היום הבעלים של רשת הטיפוח הענקית ופורצת הדרך – Yulia אשר פרוסה ברחובות המרכזיים של תל אביב דוגמת דיזינגוף, ירמיהו, הרצל ואבן גבירול אך ככל שהזמן עובר יוליה פותחת עוד ועוד סניפים ואפילו מדברת על להתרחב ולצאת לחו״ל. אז איך הכל התחיל? מה צריך בשביל להצליח בעולם הזה בו תחרות, כסף ועוצמה מחזיקים בשרביט?.

אתר רשת סניפי יוליה: http://yullia.com/

יוליה גל עלתה לישראל בגיל 17 והתחילה לחסוך כל גרוש מניקיון בתים עם הרבה נמרצות והתמדה. לאחר שגנבו את הכסף שחסכה ללימודי כלכלה, התגלגלה לקורס קוסמטיקה לקשיי יכולת ומשם הבינה שהשמיים הם הגבול. היום היא לא פחות מהבעלים של הרשת המצליחה יוליה, רשת שמגלגלת לא פחות מ-  12 מיליון שקל בשנה. לא רק שהמכונים שלה מלאים בלקוחות כמעט בכל שעות היום, יש לה גם בית ספר בו היא מעבירה את התורה שלה הלאה. המהפך האמיתי התחיל  כאשר לאחר כמה חודשי עבודה אצל שוקי זיקרי, החליטה שהיא חייבת לעשות את זה בעצמה. היא פתחה נקודה ייעודית ברחוב ירמיהו בתל אביב בה השירותים הניתנים נפתחו לקהל עד 12 בלילה, מה שמשך אליה לקוחות רבים.

 

כבר מגיל צעיר הבינה גל כי עתידה לא יכול להיות באוזבקיסטן היכן שנולדה. לאחר שעבדה בעמל רב בעבודות ניקיון היא הגיעה אל דרך הנכונה והחלה לסלול אותה בשתי ידיים. היא אומרת שלפני כ-15 שנים, מכוני הפדיקור והמניקור היו מקומות חשוכים והיא פשוט זיהתה את הפוטנציאל האדיר והפכה את התחום הזה למשהו לגמרי אחר, מקום מלא אור. הסוד היה בגמישות של השעות. הרי במקום כמו תל אביב בו אנשים עובדים לעתים אפילו עד 22 בלילה וצפונה, הם מחפשים את הגמישות. בשלב הבא, כשלא היה לה יותר מדי תכנונים להתרחב פנו אליה מחוץ לעיר והסניף הבא נמצא ברעננה אחר כך הגיעה גם לנתניה, ירושלים ואפילו כפר שמריהו.

 

האני מאמין של יוליה מתבסס על הישרדות. על הרצון להתפרנס בדרך מכובדת ומתוך רצון לעזור לאוכלוסייה חלשה שמחפשת עבודה קבועה. היא מבטיחה את שכר הלימוד בחזרה עבור עובדים שנשארים אצלה לעבוד שנתיים. היא לא מכחישה את היותה של הרשת יקרה בעשרות אחוזים בהשוואה לשאר המקומות, אבל היא עומדת מאחורי כל החלטה כלכלית ויודעת שמוצר ושירות שהם קצת מעל מה שנהוג, מביאים תוצאות. בימים אלה היא נמצאת במשא ומתן לגבי פריצה החוצה במדינות כמו יפן ואנגליה.