לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

אם גם אתם מחפשים אפשרות ללימודים עם אופק מקצועי רחב ומקצועות ההנדסה השונים מדברים אליכם, יכול מאד להיות שכבר יצא לכם לחשוב על לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים. אנו רוצים לתת מידע חשוב בנושא, החל ממטרת הלימודים, דרך תנאי הקבלה ועד לאפשרויות להשתלבות בשוק העבודה.

מהם לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים?

מדובר למעשה על מסלול לימודים ייחודי המציע הזדמנות לשילוב של לימודי מקצוע טכנולוגי הנדסי עם אפשרות נרחבת ליצירתיות וביטוי אומנותי. הלימודים מכשירים את הבוגרים לעבודה כשכירים בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות והן לאפשרות של עבודה עצמאית בתחום התכנון והפיקוח האדריכלי על פרוייקטים בשלבי בנייה שונים.

תנאי קבלה

ברוב מוסדות הלימוד תנאי הקבלה דומים למדי. תעודת בגרות מלאה או ציון חיובי במבחני הבגרויות מתמטיקה, אנגלית ועברית. מועמדים מעל גיל 35 יידרשו להציג 12 שנות לימוד וניתן גם לעבור בהצלחה מכינה קדם אקדמית ייעודית.

מה לומדים?

תכנית הלימודים כוללת שיעורים כלליים כגון מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה ומבוא למחשבים לצד מקצועות ייעודיים כגון תכנון אדריכלי, עיצובי מוצר, עיצוב דו מימדי, תולדות האומנות, שרטוט, עיצוב ריהוט ועוד.

בחינות הגמר כולל מבחנים חיצוניים בנושאים הבאים:

  • יסודות השרטוט
  • תורת הבנייה
  • לימודי מבנים
  • תכנון אדריכלי
  • עיצוב פנים

 

הדיפלומה מקנה לבוגרים הרשאת חתימה על תכניות למבנים פרטיים, תעשייתיים וציבוריים עד 4 קומות.

למי זה מתאים?

המסלול הזה מתאים למי שמתחבר למקצועות ההנדסה ושיש לו זיקה גם לעיצוב ואומנות. מדובר על מקצוע מבוקש למיידי המאפשר לבוגרים להשתלב במגוון חברות במשק הישראלי ואפילו העולמי, וכן פותח דלת לעיסוק עצמאי בתחום. אם זה משהו שרלוונטי גם עבורכם אנו בהחלט ממליצים ללמוד על כך יותר לעומק.

מרחבי הרשת:

עופר איתן  – על חברת המרטק שמציעה פלטפורמה חכמה ומתקדמת למנועי חיפוש לאתרים ולהפצה ולשיווק של אפליקציות