סליקת אשראי לעסקים קטנים – כיצד נבחר את השירות המתאים לנו

לנהל עסק בישראל זה לא דבר פשוט ויש לדאוג לעשרות דברים שונים בו זמנים. בין היתר צריך תמיד לדאוג לרוות העובדים ולהוצאת משכורות בזמן, לדיווח שוטף למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי, לשירות לקוחות אדיב בזמינות גבוהה ולעוד הרבה מאד דברים. יחד עם זאת, אין ספק כי האתגר הגדול ביותר של עסקים הוא גביית התשלום, ונראה כי עסקים קטנים רבים מעוניינים למצוא שירותי סליקת אשראי מתקדמים. קיבצנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את השירות המתאים ביותר עבורכם.

 

אבטחה

הדגש הראשון והחשוב ביותר. שירותים לא מקצועיים עם אבטחה ירודה חושפים אתכם ואת הלקוחות שלכם לנזקים כלכליים עצומים, ובהחלט יפגעו בטווח הרחוק במוניטין העסקי שלכם. חשוב להכיר את התקנים המחמירים ביותר ולבחור רק בחברות שעומדות בהן.

 

ממשק אינטרנטי נוח

עסקים רבים מוכרים את המוצרים של אונליין ולכן חשוב לוודא שהממשק נוח, ברור ונגיש, מה שיגרום לכך שיותר גולשים ישלימו את הרכישה. כמו כן, אם מדובר על סליקה בחנות וישנה תקלה או אי הבנה, חשוב שנציגי חברת הסליקה יהיו זמינים וידעו לתת מענה מהיר ופתרון תקלות יעיל.

 

עמלות מותאמות

בעבר בעלי עסקים חששו להתקשר עם חברות סליקה בשל עמלות גבוהות, אך נראה שכיום יש הרבה חברות שמבינות את המחזורים של עסקים קטנים ויודעות להציע תעריפים בהחלט הוגנים ונוחים שהופכים את כל העסקה למשתלמת באמת.

 

בדקו פיצ'רים מתקדמים

לבסוף, חשוב לבחון אפשרויות מתקדמות כמו היכולת להתממשק עם המערכות הקיימות בעסק, אפשרות לשלוח ללקוחות קישורים לתשלום מהיר דרך הסמארטפון ואפשרות לגבייה חודשית קבועה אוטומטית. אם תקפידו על הדברים הללו בהחלט תוכלו למצוא שירותי סליקה שמתאימים לצרכים של העסק שלכם.

דקלה לוי – מייסדת, בעלים ומנכ"לית, DLVS – חברת ייעוץ למערכות מתח נמוך .

 

עוד אתרים מרחבי הרשת:
עופר איתן – פייסבוק