אלבום היריון ותינוק – המדריך המלא

לידה זה דבר מרגש ומיוחד תמיד, והעידן בו אנו חיים מאפשר לנו לתעד את התהליך כולו. החל משלב הגילוי המרגש, דרך התקדמות חודשי הלידה, כמובן הלידה המיוחלת עצמה ולאחר מכן את השנים הראשונות בחייו של התינוק. כמובן שבמקום לצלם תמונות שלא נראה לעולם ויאבדו בטלפון הנייד שלו, עדיף ללכת על הכנת אלבום אחד או יותר לתקופות המרגשות שנרצה לזכור לכל החיים. הינה כמה טיפים שיעזרו לעשות את זה כמו שצריך.

הדפסה מקצועית בלבד

בסוף זה לא משנה אם מדובר על אלבום הריון או על אלבום תמונות מסוג אחר, האיכות זה לא משהו שאתם רוצים להתפשר עליו. זכרו כי מדובר במזכרת לכל החיים, כזו שגם תעבור הרבה פעמים לדורות הבאים.

נושא לאלבום

אם זהו אלבום הריון זה כמובן פשוט יותר ולרוב בוחרים ללכת על תיעוד כרונולוגי של התקופה. אלבום תינוק זה כבר משהו שאפשר לשחק איתו יותר. אפשר ללכת על אלבום ציוני דרך לשנה הראשונה, אלבום חגים, אלבום לפי בני משפחה וכן הלאה.

סינון התמונות

אם עדיין לא יצא לכם להכין אלבום לתינוק, אתם עומדים להיות מופתעים מהקושי הראשוני בבחירה. מיד תגלו שצילמתם מאות ואולי אלפי תמונות וזה בהחלט מקשה על כל הסיפור. אנו ממליצים להתחיל במסורת של בחירת תמונות אהובות בכל חודש כבר משלב ההיריון. כך יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא את הפיינליסטיות שלכם ברגע האמת.

טיפים לצילום במהלך התקופה

אם אתם יודעים מראש שאתם רוצים להכין אלבום תינוק או אלבום הריון, כדאי בהחלט לשייף את יכולות הצילום שלכם. עברו כל הכללים הבסיסיים לצילום בסמארטפון והקפידו לצלם את התינוק החמוד שלכם במגוון סיטואציות שונות כדי לאפשר גיוון ומשחק בעיצוב הסופי. בהצלחה!