שעונים חכמים של סמסונג – כך תעזרו בהם באימון

אם גם אתם מקפידים על שגרת כושר גופני, מומלץ לרתום את הטכנולוגיה לשירותכם כדי לשפר את הביצועים ואת המעקב אחר התקדמות האימונים. השעונים החכמים של סמסונג מציעים בדיוק את זה, ואם אתם עדיין לא בטוחים איך לנצל אותם לטובתכם, הנה כמה דרכים בהן תוכלו לעשות זאת.

מעקב אחר פעילות
השעונים החכמים של סמסונג יכולים לעקוב אחר רמת הפעילות היומית, לא בהכרח בשגרת אימונים אגב. ספירת צעדים, מרחק שהלכנו וקלוריות שנשרפו כל אלו נתונים שעוזרים לך לעקוב אחר רמת הפעילות השלנו ויעזרו גם להגדיר יעדים ואימונים מומלצים.

ניטור דופק
השעונים החכמים של סמסונג כוללים חיישני דופק מדויקים המנטרים את הדופק ברציפות במהלך האימונים. המידע החשוב הזה יעזור לנו להישאר במהלך האימון בדופק הנכון והיעיל, מה שעוזר בעיקר לשמור על הגוף ולא להגיע למצב של עומס והתמוטטות.

מעקב GPS
מרבית הדגמים מגיעים עם GPS מובנה ויכולים לעקוב במדויק אחר מסלולי ההליכה, הריצה או הרכיבה. באופן הזה ניתן בעצם לנתח את המסלולים שלך ומדדי ביצוע כמו קצב ושיפועים.

מצבי אימון

הדגמים המובילים של השעונים החכמים של סמסונג מציעים מגוון מצבי אימון מוגדרים מראש לפעילויות כמו ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים, יוגה ועוד. המצבים האלו מספקים נתונים בזמן אמת שספציפיים לכל פעילות, כמו ספירת הקפות או מעקב אחר התנוחות באימוני יוגה.

בקרת מוזיקה

ניתן לשלוט במוזיקה ישירות מפרק כף היד שלך ובאופן הזה אין בעצם צורך להשתמש בטלפון הנייד במהלך האימון. ניתן לסנכרן את רשימות ההשצעה המועדפת לאימון, לכוונן את עוצמת הקול ודלג בין רצועות ורשימות השמעה מבלי להפריע לאימון.

השעונים החכמים של סמסונג הם כלי מצוין לספורטאים ויש להם הרבה יתרונות ודרכים לעזור באימון.