מטרנה מעודדת את האינטואיציה האמהית, אך לא שוכחת להציע גם עזרה

מטרנה

בחודשיים- שלושה האחרונים, מטרנה עוברת למסר חדש, חשוב ומעצים- תקשיבי לאינטואיציה האמהית שלך.

המהלך מלווה בכתבות ובמבצע בנושא עליהם ניתן לקרוא יותר פרטים כאן במתחם להיות הורים בשיתוף מטרנה המתפרסם באתר וואלה בריאות

 מטרנה מצדדת למעשה בעידוד האם בבחירות האישיות שלה עבור ילדיה

במציאות של ימינו, חלק תופסים את המסר הזה כלא שוויוני או בעייתי, אך העובדה הפשוטה היא שעדיין גם כיום, מרבית הלחץ כיצד לפעול ואיך לטפל בילד/ים, נופלים על האם. מהרגע שהאישה נכנסת להריון היא מוצפת כל העת בעצות, בשאלות, דאגות ותהיות באשר לדרך בה היא נוהגת והאם זה נכון. וזה ממשיך לאחר הלידה, בה כל הדודות, הסבתות וכל חברה מוצאים לנכון לזרוק איזו הערה באשר לאיך להאכיל את הילד, מתי להשכיב אותו לישון והאם הוא מספיק לבוש או שלא, וכמובן אלו רק מקצת הדוגמאות…. בסיטואציה הזו, שיצרה אמהות כמעט חרדתיות בחברה כנורמה, גם הבחירה של להניק, לשלב או רק להעזר בתמ”ל נתקלת לא מעט פעמים בביקורת נוקבת. ולכן אין זה מפתיע אך בהחלט מרענן שמטרנה מחזקת את האם ובחירותיה ובכך שמי שיודעת הכי טוב מה טוב לעצמה ולילד- היא האמא עצמה.

לצד העוצמה, כל אמא זקוקה גם למילה טובה או עצה

אך יחד עם העידוד לעצמאות והחלטיות באמהות, מטרנה לא שוכחת שהורות, ובמיוחד אמהות, הוא תפקיד כבד משקל שיש לו לא מעט השלכות וגם לא מעט אתגרים שבהם נתקלות או עתידות להתקל אמהות. בדיוק בעבור הקושי הזה, כבר לפני למעלה משנה פתחה מטרנה את שירות הייעוץ שלה בקבוצות וואטס אפ באמצעות היועצות שלה, שירות שזכה לשם מטרנה גרופEAT וגרף הרבה מחמאות (מידע נוסף ניתן לקרוא גם בכתבה זו מהפורטל בנושא גאדג’טים וטכנולוגיה geekspot).

 

ממקסמים את השירות והייעוץ ללקוחות החברה

לאחר תקופה של השקה, שירות הייעוץ בקבוצות הוואטס אפ נפתח באופן ציבורי וההיענות הרבה אליו רק חיזקה את העובדה שלאמהות בחוץ יש הרבה שאלות…
מטרנה הבינה את הצורך הזה, ולכן מעבר לשירות הייעוץ באפלקציית הצ’אט הפופלארית, החל מחודש יוני 2017 , היא גם מציעה שירות פייסבוק לייב בעמוד שלה.  במסגרת משדר הלייב, נבחרת בכל פעם יועצת אחרת בתחום ספציפי הקשור לתינוקות, וזו עונה בשידור חי על שאלות בתחום של הגולשות והגולשים  שבעמוד הפייסבוק הרשמי של מטרנה.   לאחר פיילוט נסיוני של שתי משדרים שגרף צפיות יפות ולא מעט שאלות, החליטו במטרנה להמשיך במשדרים ולגוון את נושאיהם לטובת הגולשות שיש להן שאלות בעוד תחומים שבהם טרם עסקו בשני המשדרים הראשונים. עוד מידע על השירות החדש שהושק באופן רשמי ניתן לקרוא גם בכתבה ב-ynet שפורסמה בנושא – מטרנה מייעצת לאמהות בשידורים חיים בפייסבוק