פעילות לילדים בתל אביב לפסח 23

חג האביב כבר ממש בפתח ואם אתם הורים לילדים אז כנראה שאתם אתם מחפשים פעילויות נחמדות ושוברות שגרה שיעבירו את הימים הארוכים של החופש. הנה כמה רעיונות לפעילויות מאד נחמדות שאפשר לעשות עם הילדים בתל אביב.

מוזיאון הטבע
מוזיאון הטבע בתל אביב הוא מוזיאון לילדים עם הרבה תערוכות אינטראקטיביות ומותאמות לילדים העוסקות בטבע הישראלי. עולם החרקים, עולם הצומח (שווה לבקר בגן הבוטני), בתי הגידול בישראל ועוד. כאמור – מרבית המיצגים מעודדים שיתוף ולמידה כך שזהו המוזיאון המושלם לילדים. המוזיאון פתוח בשני ורביעי מ-10:00-16:00, בשלישי, חמישי ושבת מ-10:00-18:00 ובשישי וערבי חג מ-10:00-14:00. עלות כרטיס – 50 ש״ח, 40 ש״ח לתושבי תל אביב. ילדים על גיל 5 כניסה חינם.

לונה פארק תל אביב
לונה פארק תל אביב הוא פארק השעשועים המצליח והגדול בישראל והילדים יוכלו ליהנות בו משלל מתקנים ואטרקציות כמו רכבת הרים אנקונדה, ספינת הפיראטים, רכבת השדים ועוד. הפארק פתוח במרבית שעות היום, לעיתים נפתח בתשע ולפעמים בעשר ולעתים נסגר בחמש ולעיתים בתשע בערב. ניתן להתעדכן באתר לגבי שעות הפתיחה בחג. בפסח המחיר לילד מגובה 90 ס״מ ומעלה יעמוד על 170 שקלים. מתחת הכניסה היא ללא תשלום.

החוויה האולימפית
מסע היסטורי מרתק אל האולימפיאדה, מספר אולמות שבכל אחד מהם מגוון אל אטרקציות ומיצגים על ספורטאיים ורגעים מכוננים בספורט. עלות הכרטיס למבוגרים וילדים כאחד היא 58 שקלים ויש לתאם עם המקום הגעה מראש.

הפלנטריום
הפלנטריום זו חוויה נפלאה ויוצאת דופן בתוך מוזיאון תל אביב. מסע מלמד על הכוכבים על מושבים נעים ובחווית תלת מימד, כולל חלק שלם המוקדש לזכרו של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון ז״ל. שעות הפתיחה משתנות בהתאם לתקופת השנה ולביקוש ומומלץ לברר מראש. עלות הכניסה היא תוספת למחיר הכרטיס למוזיאון והיא משתנה גם כן בהתאם למופע.