מחטבי בטן – איך תבחרי את הסוג המתאים לך?

מחטב בטן הוא פריט מעולה לנשים בגזרת ההלבשה התחתונה, שמאפשר להדגיש את הגזרה הטבעית של הגוף וללבוש בגדים שאחרת לא היו נוחים או נראים עלינו טוב. יחד עם זאת צריך לזכור שישנם סוגים רבים של מחטבים וכי בחירה בסוג שלא מתאים לך תפגום בנוחות ובמראה שאת מכוונת אליו. בואו נכיר את הסוגים השונים של מחטב בטן וננסה להבין מה מתאים למי.

תחתון מחטב ללא תפר

מחטב בטן מעולה שנותן מענה כשרוצים ללבוש בגד צמוד בגלל היעדר התפר. חשוב מאד לשים לב שהוא לא מתאים לכל אחת ונותן מענה פחות טובה לחלק העליון של הבטן ויותר לאזור הישבן והירכיים.

מחטב בטן לאחר לידה

מחטב בטן ייחודי המותאם לנשים לאחר לידה עם כל השינויים שהגוף עובר. המחטב הזה מתאים גם לעיצוב הגוף מחד, אבל גם לנוחות המקסימלית הנדרשת בתקופה הזו.

מחטב בטן בגזרה גבוהה

כאן אנחנו מדברים מחטב בטן ייחודי למדי שנותן מענה כולל גם לעיצוב הישבן וגם למיצוק של אזור הבטן והמותניים. מדובר כאן על מחטבים מבד איכותי ונושם שנותנים מענה במגוון סיטואציות ועל כן הם מתאימים כמעט לכל אחת. יחד עם זאת, מי שמחפשת חיטוב בנקודה ספציפית יכולה ללכת על סוגים אחרים עם פחות בד על הגוף.

מחטב גבוה בגזרת חוטיני

פתרון מעולה למי שמחפשת מחטב שמתאים גם עם בגדים שמתאימים בגזרת חוטיני. חלק קדמי רחב בחיתוך גבוה ונטול תפרים וחלק אחורי בחיתוך גבוה שמתמזג עם הגוף בצורה מושלמת, בדיוק כמו שחוטיני צריך להיות.

מחטב בטן הוא פריט לבוש נהדר שעוזר לחטב את הגוף ולהוציא ממנו את המקסימום וצריך לזכור תמיד שיש לבחור במחטב המתאים. בהצלחה!