למה צריך קרם לילה?

טיפוח עור הפנים זו משימה לא פשוטה לפעמים, כזו המצריכה מאיתנו להשתמש בתכשירים על בסיס קבוע לאורך השנים. סרום פנים, קרם לחות, סבון פנים, מסיכות משקמות ועוד – כל אלו יעזרו לנו לשמור על מראה צעיר ורענן ככל שהזמן חולף. יחד עם כל אלו, מומחי טיפוח ממליצים פה אחד גם על שימוש בקרם לילה איכותי. מהו בכלל הקרם הזה ולמה כדאי להקפיד על שימוש בו? הנה כל מה שחשוב לדעת.

 

מה זה קרם לילה?

קרם לילה, בניגוד לקרם יום או כל תכשיר אחר לפנים שמשתמשים בו ביום, הוא קרם שהמטרה שלו היא לתמוך בשיקום נזקי העור הנוצרים במהלך היום. קרם הלילה מכיל חומרים המעודדים בנייה מחדש של עור הפנים והחומרים המזינים בו מיועדים לעבוד בצורה איטית ועקבית.

 

למה צריך בכלל קרם לילה?

במהלך הלילה ישנם תהליכים טבעיים עמוקים יותר של שיקום. קרם לילה הוא תכשיר המאפשר לתמוך בהם ובלילה ניתן לספק לעור שלנו הזנה משמעותית יותר מזו שאפשר לבחור בה במהלך היום. מעבר לכך קרם לילה יכול גם להכיל רכיבים שאסור להשתמש בהם ולהיחשף לאחר מכן לאור השמש. לבסוף חשוב לדעת כי ככל שמתבגרים, הגוף מתקשה לסלק את הפסולת והרעלנים וקרם הלילה מסייע בזה.

 

הכירי את קרם הלילה עם דבש המאנוקה

דבש המאנוקה המופק בניו זילנד ואוסטרליה מכיל כמות גבוהה במיוחד של חומאות אמינו, ויטמינים ומינרלים חשובים. קרם הלילה מכיל ריכוז יוצא דופן של חומרים פעילים חשובים. מומלץ בהחלט להכיר את המוצר הזה ושווה להשתמש בקרם לילה המכיל את הדבש שתורם למראה עור חלק, מוצר ולח.

 

בשורה התחתונה – קרם לילה הוא תכשיר חיוני וחשוב ומומלץ להקפיד על שימוש בו מדי לילה!
מרחבי הרשת:
מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא