חמש סדרות מומלצות לחופשת לידה

בשעה טובה, המתוק או המתוקה הגיחו לאוויר העולם (או שאולי זה קורה ממש בקרוב), ועכשיו את מתכוננת לחופשת הלידה אותה תקדישי להסתגלות לסטטוס החדש ולטיפול בילד/ה. אכן, מדובר על זמן יקר וחשוב עם הרבה דאגה ולא מעט משימות, אבל כל מי שכבר עברה את זה יודעת שזו גם תקופה עם לא מעט זמן פנוי ולכן זאת הזמנות נפלאה להתפנק עם כמה סדרות איכותיות שעד עכשיו לא היה לך זמן לראות. אנחנו רוצים להמליץ על חמש כאלו שלא כדאי לפספס.

אנשים נורמליים

אם את בעניין של רומנטיקה וקיטש בדיוק במידה, יש כמה סדרות ששווה להכיר וזאת אחת מהן. הסדרה מבוססת על רומן המביא את סיפורים של שני תלמידי תיכון המנסים למצוא את מקומם בעולם החל משנה האחרונה שלהם בלימודים ודרך המעבר למכללה. מרגש, משעשע ובלתי נשכח.

הסודות של איסטאון

דרמת פשע עוצרת נשימה בכיכובה של השחקנית האוסטרלית קייט וינסלט (הטיטאניק). אחרי הליך גירושין קשה ומות בנה, היא מנסה לפתור פרשת רצח מסתורית שמתרחשת בעיירה הקטנה בה היא חיה. מושלם לאוהבי סדרות מתח אפלות.

כנופיות לונדון

אם סדרות פשע זה משהו שמדבר אלייך, הסדרה הזו היא בהחלט מומלצת. היא מתארת את מאבקי הכוחות בין ארגוני הפשיעה הלונדוניים בני ימינו ומתחילה בפיק עם אירוע פשיעה יוצא דופן.

היורשים

סדרת דרמה קומית קלילה ומשעשעת שנותנת לנו הצצה לעולם הפרסום, המאבקים בין החברות השונות והמותגים הגדולים בתעשייה וכן מערכות היחסים של אחת המשפחות הותיקות בתום בארצות הברית.

חזרות

לסיום בחרנו את אחת הסדרות הישראליות הטובות של התקופה האחרונה שמביאה אלינו את מערכות היחסים הסבוכות בין במאים, שחקנים וצוות ההפקה בתיאטרון מקומי. מרגש ומצחיק עד דמעות!

מרחבי הרשת:
קריירה בבזק בינלאומי – מובילים חדשנות בעולם התקשורת