חופשות חורף ביעדים אקזוטיים

החורף כבר כאן בפתח, מזג האוויר הופך קריר ויש גם לא מעט ימים גשומים ואפילו לעתים סערות. אם גם לכם מתחשק לברוח קצת לשמש, להנות מחופים קסומים, לצלול, לאכול קוקוס טרי, אננס ומנגו על חוף הים, הנה כמה מהיעדים המומלצים לחופשת חורף מושלמת.

 

תאילנד

האזור הדרומי של תאילנד מתאים לנסיעה בדיוק שכאן אצלנו חורף. מדובר בתקופה שאחרי המונסונים והסיכוי לצונאמים יורד משמעותית. קוסמוי, פוקט, ריילי ביץ‘, קופנגן, קוטאו – אלו הם רק חלק מהאיים בהם אתם יכולים לבקר ולהנות ממסז‘ תאילנדי, אוכל אותנטי מעולה, שופינג בזול ובעיקר, חופשת בטן גב בחופים מושלמים.

 

זנזיבר

החל מינואר, מתחילה התקופה היבשה בזנזיבר וזה הזמן להנות ממקום עם חופים מרהיבים ביופים בעיקר מטיסה קצרה. צ‘יק צ‘ק ואתם שם. בזנזיבר תוכלו להנות ממגוון של אטרקציות ופעילויות, להנות מגן עדן שלם לצוללנים, שווקים מיוחדים, לצפות בבעלי חיים שיש רק באפריקה ובקיצור לשכוח קצת מהכל, להתנתק ולהרגיש את השקט והשלווה שיש לחופם הללו להציע לכם. בנוסף, בזנזיבר תוכלו להיחשף למלונות מעולים ברמת אירוח סופר גבוהה במחירים מעולים, משהו שאין בכל מקום.

 

האיים הקנריים

האיים הקנריים ממוקמים ממש מול חופי מרוקו באוקיינוס האטלנטי. לאורך כל ימות השנה אפשר לבקר ולהנות ממזג אוויר נפלא של בין 18-24 מעלות, עם מעט מאוד ימים גשומים. חופי ים, מסעדות, ברים, חיי לילה מגוונים, חופים מהממים עם מגוון של אטרקציות כמו גלישת גלים או רוח, צלילה ועוד…

 

אז למה אתם מחכים, מצאו את הדיל האולטימטיבי לחופשת חורף מושלמת שתתן לכם אנרגיה וכוחות עד לקיץ הקרוב שהוא עוד די רחוק….

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מטפס ההרים שבנה את משרדי החברות המובילות בעולם. הכנסו לאתר SMS ניהול פרויקטים