הרבלייף – היסטוריה ופעילות למען הקהילה

יוגה ומדיטציה תורמים לרוגע

על חברת הרבלייף הבינלאומית רבים מאתנו כבר שמעו, אך לא כולם יודעים מי ייסד את החברה המובילה והמוכרת. חברת הרבלייף שמשווקת מוצרי דיאטה, תוספי תזונה ומוצרי טיפוח נוסדה על ידי איש העסקים האמריקאי מארק היוז שחי בין השנים: 1956-2000. את חברת הרבלייף , שבסיס האם שלה כיום נמצא בלוס אנג'לס שבקליפורניה, ייסד היוז בשנת 1980 בחודש פברואר.

היוז, שהצליח לשקם את חייו הלא פשוטים על ידי הקמת החברה, נהג לספר שהגורם לייסוד החברה היה מות אמו שנפטרה כתוצאה מטיפול לקוי בעודף משקל. לפי הסברות, המידע שקרי. כך או אחרת, ובין אם מדובר על מידע אמיתי או שקרי, ניתן לומר בהחלט שהיוז נהג באופן מחושב ביותר לאורך שנות פעילותו, והיה בעל מניע אמיתי וחזק לייצר ולהמציא מוצרים שמטרתם לשפר ולהטיב עם בריאותם של הצרכנים. עם חלוף השנים ידעה החברה עליות ומורדות אך בסופו של דבר ניתן לראות כי החברה הצליחה עד מאוד – לפי הנתונים נראה שבשנת 2014 עמד מחזור המכירות של החברה על 3.8 מיליארד דולרים.

תרומה לילדים שנמצאים בסיכון – "קרן המשפחה של הרבלייף"

מכיוון שהחזון של מארק היוז היה להביא לשיפור התזונה והבריאות ולסייע לאנשים להיות נמרצים, פעילים ובריאים יותר, הוא פעל גם בדרכים אחרות – בנוסף לייצור המוצרים והפצתם במדינות שונות ברחבי העולם.  פעילות חשובה ומבורכת שביצע היוז הייתה הקמת "קרן המשפחה של הרבלייף ". קרן המשפחה של החברה היא ארגון צדקה שמטרתו לסייע לילדים שנמצאים בסיכון. במהלך השנים תרמו קרן המשפחה של הרבלייף וארגון נוסף מטעם החברה שנקרא בשם: "קרן המשפחה של הרבלייף הבינלאומית" יותר מ-5 מיליון דולרים לילדים שנמצאים בסיכון ומתגוררים במדינות שונות ברחבי העולם.

מותו של מארק היוז

בתאריך 21.5.2000 נפטר מארק היוז. הוא היה בן 44 במותו. באופן אירוני ומצער, בהתחשב בעובדה שהיוז הקדיש את חייו למוצרים שמסבים בריאות ואושר, חוקרי נסיבות המוות קבעו שהיוז נפטר בשל מינון יתר של תרופות ואלכוהול. הוא הותיר אחריו אשה ששמה דארסי לאפייר, הם היו נשואים במשך תקופה קצרה ביותר. לפני שנישא לדארסי לאפייר, היה מארק היוז נשוי לאשתו הראשונה ששמה – סוזן היוז. הם היו נשואים במשך עשור ולהם בן משותף.

קצת מידע על חברת הרבלייף בימינו

כיום, נמכרים מוצרי הרבלייף המגוונים במדינות רבות ברחבי העולם. בין המוצרים השונים שמשווקת החברה ניתן לציין: מוצרי טיפוח, חטיפי חלבונים, שייקים של חלבונים, ובין היתר שייק שמבוסס על חלבוני סויה ומהווה תחליף לארוחה, שייק זה נחשב למוצר פופולארי ביותר. כמו כן, נותנת החברה חסויות למגוון קבוצות ספורט מארץ ומרחבי העולם.

מרחבי הרשת:

חדש בישראל! סדרת אייפון 14:

אייפון 14אייפון 14 פרואייפון 14 פרו מקס