איך לעצב מטבח מודרני?

המושג מטבח מודרני מייצג את המילה האחרונה בתחום עיצוב המטבחים. הרעיון שעומד מאחורי מטבח מודרני הוא לעשות שימוש בקווים ברורים, ישרים ונקיים. בנוסף, במטבח מודרני אנו רוצים לעשות שימוש בחומרים ובגוונים בהירים ברק אולטרה גלוס. המטבח המודרני בעל מאפיינים מבריקים, מורכב מחזיתות גדולות ורחבות כאשר אלמנט נוסף שעומד מאחורי הוא לשלב בין פרקטיות, מקומות אחסון רבים ולהתייחס לכסף שכל דבר שאנו משלבים במטבח בין אם זה אביזרים חשמליים ובין אם טלמנטים עיצוביים יש את המקום שלו.

בנוסף, במטבח המודרני נהוג ומקובל לשלב גם אלמנטים מהמטבח הקלאסי המוכר לכולנו. יש להתייחס למיקום ”המשולש“, כלומר ליחס ולמרק בין המקרר, הכיור ומשטח ההכנה.

דברים נוספים מעולם העיצוב


• שימוש בחומר הפריזמה – חומר אקרילי בעובי של 2.5 מילמטרים אותה מיישמים על גבי משטחי MDF עמידים.
• דלתות במגוון צבעים – ניתן לשלב במטבח דלתות המגיעות בכל מיני גוונים לפי הטעם האישי שלכם בין אם זה קרם, מוקה, פנינה, בורדו, אפור ואפילו שחור.
• כיור כחלק ממשטח העבודה- אחד הדברים שהכי מאפיינים מטבחים מודרניים הוא הומוגניות. מאוד מומלץ לתכנן את המטבח ככה שהכיור יהיה חלק בלתי נפרד מהשיש או ממשטח העבודה אותו בחרתם.
• שימוש בחומרי גלם נקיים -בחרו חומרי גלם שמצד אחד מעניקים את המראה הנקי ומצד שני פרקטים מבחינת הניקיון והתחזוקה שלהם לאורך זמן.
• מערכות אחסון חכמות – אחד הדברים שהכי מייצרים סדר וארגון במטבח קשור לאחסון של הכלים והאביזרים השונים. לפני שאתם בוחרים מטבח, תכננו אותו ככה של כל דבר יהיה את המקום שלו. השקיעו במגירות עמוקות, ארונות שנפתחים לצד אחד והבינו מבעוד מועד איפה תמקמו כל דבר שאתם עושים בו שימוש במטבח שלכם.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

שי פנינימומחה בדיני סחר וקימעונאות
מכונות קפה – נספרסו
משרד עורכי דין שי פניני
השכרת רכב בירושלים – מבית שלמה סיקסט
עו"ד שי פניני – עורך דין