מיתוג העסק באמצעות מדבקות – כך תעשו זאת בקלות ובמהירות

בתור בעלי עסק, כאשר אתם מספקים שירות או מוצר ללקוחות שלכם, אתם כמובן שואפים שיהיו יהיה הכי טוב ומקצועי שיש, אבל האמת היא שבדרך כלל זה לא מספיק. כשאתם עושים את זה עליכם לוודא גם שזוכרים אתכם, כדי שיוכלו לפנות אליכם שוב בעת הצורך ועל מנת שימליצו עליכם כאשר הצורך בשירותים/מוצרים שלכם עולה. שווה לדעת שזה יותר פשוט ממה שנוהגים לחשוב, ובעזרת מדבקות של העסק שלכם אתם יכולים לדאוג למיתוג כולל בכל שלב. כך זה עובד.

המיתוג המושלם

שולחים חבילה ללקוחות? עם מדבקות של העסק שלכם על הקופסא יהיה ברור מאיפה היא הגיעה. מספקים שירותים שונים? מתגו את המסמכים שלכם בעזרת מדבקה אחת פשוטה, השירות שאתם נותנים הופך משירות אלמוני לכזה שברור לכולם מי הוא זה שנותן אותו. ככל שתמתגו יותר, ככה תהיו זכורים יותר ובגלל שמדובר בסך הכל על מדבקות, אתם מרוויחים ערך מוסף משמעותי במחיר כספי לא יקר בכלל.

סוגי מדבקות

מדבקות בגלילים: מדבקות מרובעות, עגולות, או רקע שקוף ועוד. עם גליל מדבקות אפשר למתג בקלות כל דבר בעסק, החל מקופסאות, דרך מוצרים ועד למסמכים חשובטים.

מדבקות לרכב: בעזרת מדבקה שקופה ואיכותית בהתאמה אישית אפשר להפוך כל רכב לרכב חברה עם הלוגו והשם שמתנוסס עליה.

מדבקות לרצפה

פיתרון מושלם לשמירה על סדר, אזהרה והכוונה בעסקים. מדבקות לרצפה להכוונה, יצירת תורים, שמירה על מרחק ועוד. זוהי הדוגמה המושלמת איך פריט כל כך פשוט ולא יקר יכול להפוך כל עסק לכזה המשדר מקצועיות ורצינות.

לסיכום – מדבקות לעסק זה פיתרון מיתוג מצוין וזול ובהחלט שווה להחזיק מלאי של מדבקות כאלו בכל זמן.

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

עופר איתן – ערוץ you tube