טיפים לטיפוח שיער בלונדיני

אם גם לך יש שיער בלונדיני משגע, אז חשוב מאד שתדעי בדיוק איך לשמור עליו. טיפוח שיער זו משימה חשובה שצריך להתמיד בה, וזה נכון במיוחד כשמדובר בשיער בלונדיני. הנה כמה טיפים שיעזרו לשמור על השיער חזק ובריא.

השתמשי בשמפו סגול
שיער בלונדיני יכול לפעמים לקבל גוונים צהובים ולא מחמיאים. שמפו סגול מכיל פיגמנטים סגולים מתמציות צמחים שעוזרים לנטרל אותם ולשמור על שיער רענן ובריא. מומלץ להשתמש בשמפו סגול פעם או פעמיים בשבוע כדי לשמור על הגוון הרצוי.

להימנע מחשיפה לשמש
חשיפה לשמש עלולה לגרום לשיער בלונדיני להתייבש ולהיראות שביר וחסר צבע. חשוב להגין עליו מקרינה על ידי חבישת כובע או שימוש במוצרים כמו מסכות לשיער המכילות מסנן קרינה.

שימוש במרכך והזנה על בסיס קבוע
שיער בלונדיני כאמור, נוטה יותר ליובש ולנזקים, וכדי לשמור על הזנה ולחות חשוב להשתמש במוצרי הגנה ובמרכך איכותי על בסיס קבוע. מומלץ לחפש מוצרים כמו סרום לשיער שיספקו לשיער ההזנה שהוא זקוק לה בשגרה. באופן הזה ניתן להחזיר את הלחות הטבעית לשיער ולשמור על מראה השיער בריא ושופע.

כמה שפחות מסלסלים או מחליקים עם גופי חימום
עיצוב השיער עם מכשירים המפיקים חום, למשל ייבוש, סלסול או החלקה, יובילו ליובש, שבירה ואובדן הברק הטבעי של השיער. במידת האפשר רצוי לתת לשיער להתייבש באופן טבעי ולאמץ תסרוקות שלא מצריכות חימום. אם בכל זאת משתמשים במכשירים כאלו, חשוב לעשות זאת בדרגת החום הנמוכה ביותר.

ביקורים קבועים במספרה
מומלץ לקבוע ביקורים קבועים במספרה לתספורות ובעיקר קיצוץ של שיער יבש ושרוף בקצוות. אם מקפידים על כל הדברים האלו אפשר לשמור על שיער בלונדיני חזק ובריא לאורך שנים ארוכות.

>>> מוצרי שיקום שיער