אילו פרטים חייב לכלול כרטיס ביקור

זה לא משנה אם את עובדת עצמאית בעסק שכולו שלך, אם את מנהלת תחתייך עשרות עובדים, או שאת אושיית רשת בתחילת דרכה המקצועית בעולם הוירטואלי, כרטיס ביקור מקצועי זה משהו שחייב שיהיה לך. באמצעות כרטיס ביקור, את יכולה להשאיר את הפרטים שלך ברגע גם בזמנים פחות נוחים, ולהבטיח שתישארי בתודעה של אנשים שעברו בדרכך והתעניינו בך, ויוכלו כמובן ליצור איתך קשר בכל שלב. אלו הפרטים שחשוב שיהיו בכל כרטיס ביקור.  

שם פרטי ושם העסק

זהו הדבר המרכזי והמשמעותי ביותר שצריך לכלול כרטיס ביקור. כאשר אנשים מסתכלים עליו, הם צריכים להבין בדיוק במי מדובר. מומלץ לעצב את שם העסק בפונט מעט גדול יותר, ואת השם הפרטי תחתיו בפונט מעט קטן יותר. כמו כן, אפשר לכתוב משהו כמו "ישראלה ישראלי – ייעוץ נדל"ן ומשכנתאות".  

כתובת

עוד פרט שחשוב מאד שיהיה על כרטיס ביקור, במיוחד אם זהו עסק פיזי המתבסס על תנועה של לקוחות אליו.  

יצירת קשר

מכאן חשוב מאד לדאוג לפרטים ברורים ומובנים ליצירת קשר. חשוב לשים את מספרי הטלפון הרלוונטיים, וכן לצרף את כתובת המייל למי שירצה ליצור קשר באופן הזה. כמו כן, אם את מתנהלת באופן שוטף דרך הרשתות החברתיות, חשוב מאד לשים פרטים ליצירת קשר דרכן, והן גם מאפשרות למתעניינים לקבל מידע נוסף עלייך ועל העסק.  

לוגו ועיצוב

אם יש לך לוגו שמזוהה עם העסק שלך, חשוב שיופיע גם הוא על כרטיס. כדאי לעצב את הכרטיס בהתאם לקו העיצובי של הלוגו, ורצוי לבחור בפונטים גדולים וברורים ולא לנסות להתחכם ולבחור בדברים שעשויים שלא להיות מובנים. אל תתפשרי ודאגי ליצור לעצמך כרטיס ביקור מקצועי בהקדם האפשרי.   עוד מרחבי הרשת:

בפנטן – להגן על עור תינוקך

יורם קראוס – "טכנולוגיה חדשה תאפשר לנו להשתפר כבני אדם"

עולם הדיגיטל כבר לא מספיק טוב עבור מותגים ולקוחות – כתבה מאת יורם קראוס