החופשה המושלמת לחברות- חופשת סקי בבולגריה

חופשת סקי

מכירות את התחושה הזו שממש בא לכן לצאת לחופשה אבל לא בא לכן לחכות עד שבני הזוג יתפנו או עד שהחגים יגיעו ויש צורך גדול להתרענן עכשיו? אם התשובה שלכן היא: כן! אז יש לנו הצעה מושלמת בשבילכן לחופשה שתתאים בול עם חברות. אנחנו כמובן מדברים על חופשת סקי בבולגריה. תוהות מה לכן ולחופשת סקי ואם לא מדובר "בפשיטת רגל" שעומדת להגיע בעקבות ארגון חופשה כזו? במאמר זה ננסה לתת לכם את מלוא המידע כדי שתוכלו לשקול את ההצעה השונה והמקורית הזו לחיוב.

זה הרבה יותר זול ממה שאתן חושבות

נכון שהסטיגמה היא שחופשות סקי עולות הון ולכן לא לכולן הן יכולות להתאים, אבל זו סטיגמה שהיתה נכונה לשנים עברו. כיום ניתן למצוא מגוון אתרי סקי ויעדים קרובים שמציעים לכם את אותה חווית סקי מקורית ומהנה בפחות כסף, בתנאים מצויינים ובטיסה קצרה במיוחד מהארץ. כאשר אחד היעדים המשגשגים ביותר שעלו לכותרות בשנתיים האחרונות הם יעדי הסקי בבולגריה.

בין האופציות העומדות בפניכן אם תחליטו לעשות את חופשת  הסקי שלכן שם: חופשת סקי בבנסקו, בולגריה או חופשת סקי בפומברובו. שני האתרים מהנים ומתחוזקים, יש בהם כמות יפה של שלג בעונה והם גם מציעים לא מעט פינוקים  חוץ ממשטחי סקי חלקים ומוסדרים.

 יש מקום גם למתחילות

ומה לגבי אלו שלא יודעות או לא תרצנה לגלוש אתן וודאי שואלות עצמכן? הרי יציאה יחד עם חברות תמיד מלווה במגוון מחשבות ודעות שיש להתחשב בכולן. אל דדאגה, באתרי הסקי של בולגריה חשבו עם גם על זה. לטובת מי שמתחילים קיימים מסלולי לימוד במקום של קרוס קאנטרי שהם שטוחים וקלילים יחסית לגלישה, שלל שיעורים קבוצתיים או פרטיים ואפילו סתם אפשרות להשתעשע בשלג עם מזחלות. למי שכל הלבן הזה מעלה את הקור, תשמחו לדעת שיש במקום גם חנויות מזכרות, בתי קפה ומסעדות וגם מסעדות מצויינות שמהן ניתן להשקיף על הגולשים לצד אח בוער ומשקה חם. או בקיצור- לכל אחת יהיה משהו שיכול להעסיק אותה.

 ומה לגבי ציוד הסקי?

עוד דבר שבאופן טבעי רבים חוששים ממנו לגבי חופשת סקי, הוא נושא הציוד. מדובר בביגוד מיוחד ותרמי שנדרש לצד משקפיים מיוחדים, ערדליים, מקלות סקי ועוד. איפה לוקחים את כל זה והאם שווה לקנות את כל הציוד הזה רק בשביל חופשה חד פעמית, אתן וודאי תוהות לעצמכן. ובכן, תשמחו לדעת שבאתרי הסקי של בולגריה, במסגרת הדילים השונים המוצעים דרך חברת ארקיע למשל, תוכלו לא רק להזמין טיסה ומלון אלא גם לקבל סקי פס מלא הכולל בין השאר גם השכרת ציוד במחיר סמלי. מה שלכן ישאר לדאוג לו הוא נושא ביטוח הנסיעות האישי שאף פעם אינו נכלל בדילים מסוג אלו.

סקי ביום, מסיבות בלילה

ואם חשבתן לעצמכן שחופשת סקי זה דבר מנומנם במיוחד, הרי שתשמחו לדעת שיש עוד מה לעשות חוץ מלהשפיל את עצמכן מול החברות בניסיונות הסקי המוצלחים יותר או פחות. בכל אתרי הסקי מצויים אתרי הפרה-סקי. לרוב מדובר באזור בתוך כפר הנופש המציע את כל הבילויים לנופשים במקום: ממסעדות ובתי קפה ועד מסיבות סוערות לתוך הלילה במגוון מועדונים במקום. אז אם תכננתן גם לחגוג ולשתות, אז  הנה סידרנו לכם את המקום המושלם לכך.

אז יש לנו מסיבות מצויינות ובתי קפה, שופינג, מסעדות, נוף משובח ומחיר משתלם במיוחד. יותר מזה, לדעתנו, לא צריך לחופשה מושלמת של בילוי וחידוש מצברים עם החברות הכי טובות. ואגב, השוקו החם  מול האח? כלול במחיר !

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – באתר כלכליסט
יורם קראוס– טיפוס הרים