טיפוח ויופי לנשים עובדות

טיפוח ויופי לנשים עובדות

שיטות טיפוח ויופי לנשים עובדות כוללות בעיקר את התרפיה לה הגוף והנפש זקוקים לפני ואחרי המרוץ היומיומי. מהי אותה תרפיה? עיסויים מפנקים לכפות הרגליים הדואבות, מניקור/ פדיקור ביתי, מקלחת מרעננת ומחדשת, קרמים עשירים המשיבים את הלחות והחיוניות והכי חשוב- עצירה רצונית מכל הלחצים כדי להקדיש את הדקות המעטות שיש לכן ביממה לשם מילוי המאגרים.

הסוד שבבחירה הנכונה!

שיגרת טיפוח ויופי לנשים עובדות מתחילה בראש ובראשונה בבחירת מוצרי טיפוח נכונים שיסייעו לכן להתנתק מהלחץ היומיומי. בטרם כל רכישה – הריחו, מרחו והרגישו את התחושה שמותיר המוצר. תנו לגוף להסתגל לחוויה לפני שתעברו למוצר דומה. בין המוצרים החיוניים לעורכם יהיו אלה מסירי איפור נטולי אלכוהול, תכשירי פילינג עדינים ומרעננים, סבון פנים ותחליבי רחצה ידידותיים, וכמובן קרם פנים (קרם יום וקרם לילה), וקרמים לאזורים נוספים בגוף.

תכשירים אלו יוצרים יחד שילוב של חידוש העור ולחלוחו, כאשר את הלחות ניתן להגביר באמצעות שילובם של שמנים אתריים בקרם בסיס. בשיטת ההרבליסטיות, ניתן להעשיר כמעט כל קרם באמצעות מהילתו במים כדי למנוע סמיכות יתר, והוספת שמנים אתריים במינונים נמוכים. מי היה מאמין ששמני חוחובה, לבנדר, זרעי ענבים, אובלפיחה ושומשום יכולים להפוך את הקרם האהוב עליכן לאקסטרה חיוני. ואם אין לכן את הזמן "לרקוח", תמיד תוכלו לקנות קרם המכיל מרכיבים אלה ולהוסיף את הטאצ' שלכן. לבנדר – לרגיעה ושינה ערבה, קמומיל- להרגעת הנפש, אקליפטוס- לפתרון הצטננויות.

לטפח את עצמך

נשים בהריון!

אל תשכחו שגם אם אתן בהריון מגיע לכן להתפנק ולהשקיע לעצמכן. לכן כדאי לנסות בתקופת הריון לשמור על המשקל, אתן יכולות להירשם לחוגים התעמלות מיוחדים לנשים בהריון, לקנות בגדים יפים לנשים בהריון ולהשקיע בטיפוח שלכן. כדי להעביר את הזמן בכיף אל תשכחו להתחיל לבדוק חבילות ליד אשר תוכלו להמליץ לחברים שלכן לקנות בלידה.

המקלחת המנצחת !

הדבר הראשון שצריך לאמץ בחום, בתום יום עבודה, אלו אינם הכיריים אלא המקלחת הנעימה והמרגיעה. מעבר להיגיינה ולתענוג הארומתרפי, מקלחת סגולות מרפא רבות. כך למשל מקלחת במים קרים עוזרת כנגד שפעת עונתית, משפרת באופן משמעותי את זרימת הדם ומסייעת בפינוי הפסולת ממחזור הדם ומטהרת אותו, מפחיתה את לחץ הדם, מחזקת את המערכת העצבית, מסייעת בכיווץ השרירים תוך שחרור הרעלנים והפסולת מתוכם, ורשימת הניסים והנפלאות אינה עוצרת כאן. מעבר ממקלחת קרה לחמה מסייע בפתיחת נקבוביות העור וניקוי יסודי, מחזקת את מערכת הלימפה ומחסנת את הגוף ואם הנכן סובלות מנשירת שיער הרי שחפיפה במים חמים תרחיב את הנקבוביות ותשחרר משורש השערה את נקודת השומן שתסייע לשערות החדשות להחליק אל מחוץ לקרקפת.

טיפוח כפות הידיים והרגליים

אין זה סוד שנשים עסוקות נוטות מהר מאוד להזניח את כפות הידיים והרגליים המשמשות אותן סביב השעון, בטענה הקבועה של "אין לי זמן למניקור/ פדיקור". אם אין לכן את הזמן ללכת אל הקוסמטיקאית, תמיד תוכלו להשקיע בעצמכן באמצעות הקמת סלון היופי המיניאטורי הביתי שלכן.

ראשית, התמקדו בכפות הרגליים הנאלצות להתמודד עם עמידה ותיזוזים מרובי שעות המלווים לעתים בעקבים המאמצים את הרגל יתר על המידה. מעל 7000 קצות עצבים מרשתים את כף הרגל, דבר המרמז כי די בעיסויי עדין כדי להחיות את כל חלקי הגוף ולשפר את פעילות מערכת העצבים, והטוב שבדבר הוא שניתן לעשות זאת בבית. מומלץ לעשות זאת לאחר מקלחת או השריית הרגליים במיני אמבט עם מלחים ושמנים. לאחר העיסוי ניתן להתפנק בפדיקור. לא רק כפות הרגליים דורשות טיפול מסור, לעיתים מופיעות בעיות של וורידים המופיעים על הרגליים, לא רק שהן עלולות להביא לסיבוכים בריאותיים במקרים קשים אלא ההשלכות האסטטיות שלהן לא נעימות כלל וכלל. במקרים כאלה מומלת לפנות לטיפול העלמת ורידים במרפאה מתמחה.

שנית, מהצצה חטופה על כפות הידיים ניתן לראות שידיים עובדות "מתהדרות" בציפורניים הרחוקות מלהראות אידיאליות. אין סיבה להסתובב עם ציפורניים סדוקות ועם לק מתקלף כאשר קיימות בשוק ערכות מניקור מקסימות המכילות קוצץ ציפורניים, צבתית קטנה לעור, כלי לדחיפת העור מקצה הציפורן, משייף, באף (מלבן לבן שיוצר ברק עז על הציפורניים), שכבת בסיס ושכבה עליונה באותו בקבוקון, טיפות לייבוש לק ועוד.

אקססוריז לאשה העובדת

יהלומים לנצח

את שגרת הטיפוח ניתן להשלים באמצעות הוספת תכשיט כלשהו, בין אם מדובר בשרשרת, טבעת, צמיד או זוג עגילים, ענידת תכשיט ייחודי תשלים את תחושת הטיפוח ותעזור לכן להשלים את המראה המטופח ואף לקצור מחמאות רבות מהסביבה. ישנם סוגים שונים של תכשיטים מחומרים שונים, יש האוהבות תכשיטי זהב, יש האוהבות תכשיטי כסף, יש האוהבות יהלומים ויש המעדיפות תכשיטים משולבים אבני חן יוקרתיות כגון: טופז, בריל ולשם, אשר יש המאמינים כי לאבנים אלה יש כוחות מיוחדים אשר תורמים לאיזון ובריאות הגוף.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*